Op de eerste namen van sprekers voor onze volgende inspiratiedag op 15 maart is het nog even wachten. Maar uiteraard willen we je ook in de tussentijd blijven inspireren.
En dat doen we vandaag met 5 boeken die uit de pen vloeiden van onze sprekers van de voorbije editie van Binnenkoppers.
Op de hoogte blijven van de eerste sprekers voor Binnenkoppers in 2022? ? Schrijf je nog snel in op onze mailinglijst.
Scoren met creatieve content op sociale media
Brecht Vanderstraeten (I Like Media) schreef een handig boek met meer dan 100 concrete ideeën, voorbeelden en formats om gegarandeerd de nodige interactie uit te lokken op je sociale media.
Uitgegeven bij Politeia
? Bestel het boek

Tante Mariëtte en haar fiets
De bijbel van de social-profitcommunicatie is van de hand van Eric Goubin (Kortom vzw). Letterlijk kilo’s inspiratie, tips en goede voorbeelden om de communicatiestrategie van jouw organisatie op een hoger niveau te brengen
Uitgegeven bij Vanden Broele
? Bestel het boek

Like My Like
Creatieveling Hannes Coudenys (Hurae) bracht in 2016 dit fijne boek uit. Aan de hand van toffe cases vertelt hij het verhaal van social media guerilla, en hoe je het world wide web kan gebruiken om bepaalde doelen te bereiken, of je dit nu om persoonlijke redenen of vanuit een bedrijf doet.
Uitgegeven bij Borgerhoff & Lamberigts
? Bestel het boek

Leaving a legacy
Kaat Peeters (Impact Projects) gaf een zeer gesmaakte talk op Binnenkoppers over hoe je als social-profitorganisatie meer impact kunt hebben. Ze baseerde zich daarvoor op haar boek ‘Leaving a legacy’, uit 2020
Uitgegeven bij Die Keure
? Bestel het boek

Zorgcommunicatie in verandering
Filip Decruynaere (Zorgcommunicatie) schetst in dit boek hoe zorg- en welzijnsvoorzieningen zich in deze snel veranderende tijden beter kunnen profileren en hun interne en externe communicatie professioneler aan kunnen pakken.
Uitgegeven bij Acco Books
? Bestel het boek
