9 maart 2021, Vooruit (Gent)

Brecht Vanderstraeten toont hoe je scoort met creatieve content op sociale media

Brecht Vanderstraeten

Om te scoren op sociale media maak je originele content die je volgers verleidt om een actie te ondernemen. Dat klinkt eenvoudig, maar wie al even op sociale media actief is met zijn organisatie, weet dat een succesvolle post een puzzel is die van A tot Z moet kloppen.

Brecht Vanderstraeten doet niks liever dan het internet binnenstebuiten kieperen op zoek naar opvallende, slimme en leuke social media posts.

Daarom verzamelt hij voor Binnenkoppers een rugzak boordevol voorbeelden uit uit binnen- en buitenland en analyseert hij wat die content net zo straf maakt. Of zoals de titel van een lijstje zou klinken: “Meer dan 30 creatieve social media posts en wat jij eruit kan leren”.

Dat levert gegarandeerd een inspiratieboost op voor jouw contentplanning!

Wie is Brecht Vanderstraeten?

Brecht begon zijn carrière als Digitaal Strateeg bij Gentse reclamebureaus. Allround contentstrategie en sociale media waren daarbij de rode draad. Sinds 2018 geeft hij via I Like Media workshops en coaching over online communicatie bij social-profitorganisaties en overheden.

Samen met collega-freelancer Kristof D’hanens schreef hij in 2020 het boek Scoren met Creatieve Content op Sociale Media, uitgegeven bij Politeia.

Ook interessant voor jou

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *