14 maart 2024, Gent

Brand voice: hoe een eigen stem jouw merk versterkt (volzet)

Hoe spreek je als organisatie of merk met je publiek? Gebruik je jargon of kies je radicaal voor helder Nederlands? Vermijd je Engelse termen, of zit een hip taaltje met veel leenwoorden jouw merk juist als gegoten? 

OP/TIL ontwikkelde van bij de geboorte van de organisatie een eigen brand voice. Op Binnenkoppers vertellen ze over het ontstaan van die stem, over de voordelen ervan, en hoe je die stem ‘tastbaar’ maakt bij collega’s en freelancers.

Mét kritische bedenkingen, mogelijke hobbels op de weg én tips om helemaal zelf – samen met je collega’s – de stem van je merk te boetseren.

Over Nimfa Tegenbos

Nimfa Tegenbos is Communicatieverantwoordelijke bij OP/TIL. Deze organisatie stimuleert cultuur in alle richtingen. Het steunpunt verbindt spelers uit de brede cultuursector over de grenzen van gemeenten, sectoren en disciplines heen.

Andere inspiratiesessies