Ruim 85% van de Vlamingen gebruikt WhatsApp. En dus ongetwijfeld ook het gros van jouw doelpubliek. Maar hoe kun je het nu precies als organisatie of bedrijf inzetten in je communicatie?
Maak je een groep aan? Of lanceer je beter een community? En wat is het verschil tussen een verzendlijst en een uitzendkanaal?
Kristof D’hanens leidt je rond aan de hand van concrete cases. Van Studio Brussel over Stad Ieper tot Sporza en Gemeente Pelt. En hij verklapt ook hoe I Like Media erin geslaagd is om 1300+ abonnees te verzamelen op hun wekelijkse ‘shotje inspiratie’ op WhatsApp.
Over de spreker
Kristof D’hanens is oprichter van I Like Media. Samen met 9 andere freelance communicatietrainers helpen ze organisaties, overheden en ondernemers op weg met digitale communicatie.
Kristof studeerde Germaanse Talen en Bedrijfscommunicatie aan de UGent. Hij werkte in het verleden voor Jeugdwerknet en Mediaraven en is ook actief als mediawijsheidscoach bij Appstublieft.