Officieel doet niemand het, officieus bezondigen we er ons allemaal wel eens aan. De truken van de foor, binnenwegeltjes en no go’s van sociale media. Tijdens deze sessie krijg je ze allemaal op een rij.
Je host Brecht Vanderstraeten inviteert 4 Social Media Managers om uit de biecht te klappen. Voorlopig wensen ze anoniem te blijven. Kun je het hen kwalijk nemen?
Een tipje van de sluier mogen we wel al oplichten. We verwelkomen namelijk beheerders van de accounts van een politiezone, kustgemeente, hogeschool en een online magazine. Rarara?
Er is maar een regel: what happens at Binnenkoppers, stays at Binnenkoppers.
Over Brecht Vanderstraeten
Brecht Vanderstraeten is een freelance Social Media Expert en communicatietrainer bij I Like Media. Hij is ook auteur van het boek ‘Scoren met creatieve content op sociale media’. Hij begon zijn carrière als Digitaal Strateeg bij reclamebureaus en begeleidt sinds 2018 overheden en social profit organisaties via I Like Media.
Naast die adviserende rol doet Brecht ook uitvoerend freelance werk. In zijn portfolio zit onder andere copywriting, social media management en advertentiecampagnes.