9 maart 2021, Vooruit (Gent)

De kracht van CRM, wat doe je zeker en wat niet?

Patrick De Sutter

Lezing door Patrick De Sutter (digiraf)

CRM staat voor ‘Customer Relation Management‘ en wordt vaak geassocieerd met technisch complexe databanken. Patrick De Sutter (digiraf) focust in deze talk niet op de tools, maar wel op deze 5 vragen:

  • Waarop moet je letten als je met CRM aan de slag wil gaan?
  • Hoe zorg je voor een sterk dataprofiel ?
  • Hoe verbeter je de kwaliteit van je data in je CRM?
  • Hoe krijg je medewerkers mee om met je CRM te werken?
  • Hoe verbeter je de kwaliteit van de data in je CRM?

Patrick geeft je tips op maat van social-profitorganisaties, opgebouwd vanuit jarenlange ervaring in non-profit.

Na de sessie heb je een beter inzicht in wat een dataprofiel is en zou moeten zijn anno 2021. Je weet waar je moet op letten om met CRM aan de slag te gaan. En je weet hoe je een CRM kiest voor je organisatie.

Over Patrick De Sutter

Patrick De Sutter zorgt met digiraf voor vlottere processen in verenigingen en het juiste evenwicht tussen mens en technologie. Hij heeft 15 jaar ervaring als communicatiecoach en digitaal adviseur voor overheid en social-profitorganisaties. Patrick gelooft in projecten met een maatschappelijke meerwaarde waar de mens centraal staat.

Andere inspiratiesessies