9 maart 2021, Vooruit (Gent)

Haal maximaal rendement uit je campagne

Case door Hilde Marichal (Gezinsbond) & Dennis Kestelle (De Bemanning)

Een nationale campagne vormgeven met een beperkt of soms onzeker budget. Dat was de uitdaging voor Krokuskriebels van Gezinsbond. De jaarlijkse actie om ouders en grootouders met hun kinderen of kleinkinderen naar musea te lokken tijdens de krokusvakantie.

Tijdens deze case leggen Hilde Marichal (Gezinsbond) en Dennis Kestelle (De Bemanning) stap voor stap uit hoe ze van deze campagne een succesvolle vaste afspraak hebben gemaakt. Van briefing tot uitvoering.

Hilda Marichal werkt bij de dienst Sociaal-Cultureel Werk van Gezinsbond. Ze is al jaren de drijvende kracht achter Krokuskriebels. Zowel extern als intern verdedigt ze het project met vuur.

Dennis Kestelle is vormgever en kapitein bij De Bemanning. Een communicatiecollectief dat merken, campagnes en websites bouwt.

Andere inspiratiesessies