Digitaal – Voor iedereen
Ben jij betrokken bij het kiezen van tools voor jouw organisatie en wil je leren hoe je dat proces zonder spijt kunt doorlopen? Kom dan naar onze talkshow ‘Toolkeuzes zonder spijt’!
In deze inspirerende sessie delen drie organisaties – Pegode, RTC en JEF – hun ervaringen bij de keuze en/of de implementatie van een tool zoals contractbeheer in Microsoft 365, een CRM-systeem of een website. Wat waren hun grootste uitdagingen? Welke lessen hebben zij geleerd? En hoe kun jij deze inzichten gebruiken om zelf betere keuzes te maken?
Je krijgt praktische tips, je leert valkuilen vermijden en ontdek je hoe je medewerkers en stakeholders optimaal betrekt bij dit proces. Mis deze kans niet om jouw organisatie sterker te maken in het digitale landschap!
Over de sprekers

Relinde Theunynck begon haar carrière als consulent bij het ACV. Daar specialiseerde ze zich in blended en digitaal leren. Ze droeg ook bij aan de implementatie van een leerportaal. In 2021 startte ze als consulent onderwijs – arbeidsmarkt bij het Regionaal Technologisch Centrum (RTC) Oost-Vlaanderen. Hier coördineerde ze een project om de digitale vaardigheden van leraren in het secundair beroepsgericht en technisch onderwijs te versterken. Ze volgde ook de interne IT en CRM op.

Iris Verhoeven is directeur van de jeugdfilmorganisatie JEF. Bij JEF zijn ze dol op jeugdfilms, games en digitale media. Ze gebruiken die media om de blik van kinderen en jongeren te verruimen, en om experiment en creatie aan te moedigen. JEF is filmdistributeur, een film- en game educatieve organisatie en presenteert Jeugdfilmfestival Antwerpen. De werking strekt zich uit over heel Vlaanderen en Brussel en is ook internationaal actief.

Inneke Depovere studeerde in 2010 af als pedagoog aan de UGent, waar ze een sterke visie op inclusie ontwikkelde. Sinds 2014 is ze directeur bij Pegode vzw, een organisatie die meer dan 800 personen met een (vermoeden van) beperking ondersteunt in wonen, werken en vrije tijd. Gedreven door een brede interesse zet Inneke haar schouders onder de ontwikkeling van strategieën op het gebied van digitalisering, marketing en fondsenwerving. Haar aanpak wordt gekenmerkt door een combinatie van analytisch inzicht en mensgerichtheid, met oog voor innovatie en duurzame impact